Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up
Медиумите за нас

Националните телевизии А1, Канал 5, Сител и МТВ, радиjaтa Канал 77, Радио Слободна Европа, Метрополис и Сити, весниците „Нова Македонија“, „Време“, „Утрински весник“ и „Шпиц“, веб страниците Кирилица, Лисица и Е-репортер и 23 локални медиуми од повеќе градови известуваа за Проектот за професионално насочување на матурантите „М.О.К.У. - Матрица за очекувана кариерна успешност“, што го спроведуваат Високата школа и Бизнис академијата Смилевски, во соработка со Министерството за образование.

Телевизииге А1 и Канал 5 и интернет страницата „Форум“ известија за мултимедијалниот настан „Заеднички визии“, организиран од Високата школа во соработка со Институтот за развој на заедницата.

Македонскиот институт за медиуми и Високата школа за новинари (ВШН), годинава, во соработка со највлијателните медиуми, ќе доделат 10 целосни стипендии за Студиите по новинарство, како и десет делумни во висина од 1.100 евра за отсекот односи со јавност. Жанета Трајкоска, директорка на ВШН, вели дека за да се добијат овие стипендии нема да биде пресуден успехот на матурантите, туку нивните идеи и креативност.

Радио Слободна Европа известува за тркалезната маса „Зајакнување на врските меѓу медиумите и парламентот“ која Високата школа ја организираше со Вестминстер Фондацијата за демократија.

Прочитај ја целата информација

Магазинот „Теа модерна“ пишува дека Високата школа за новинарство и за односи со јавноста нуди високо образование со кое овие две привлечни професии ги доближува до реалните потреби кај нас, а истовремено ги промовира современите методи на учење создавајќи врвни професионалци кои ќе ги почитуваат етичките стандарди, без оглед дали ќе се наоѓаат на линија на промовирање на сопствената работа или на спротивната – каде што ќе треба да и ја кажат вистината на јавноста.

Босанскиот весник „Медиа маркетинг“ објави анализа за огласувачкиот и ПР бизнис во Македонија. Весникот пишува дека во земјава работат повеќе од 150 агенции кои се занимаваат со маркетинг, огласување и односи со јавноста, но дека само неколку од нив се специјализирани за односи со јавноста и нудат комплетни комуникациски услуги.

Анализата ја подготвија директорката на Високата школа Жанета Трајкоска и новинарите, поранешни студенти на Школата, Срѓан Стојанчов и Пелагија Младеновска.