Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up
Вести

zaklucoci od konferencijata mediumska pismenost vo ili von obrazovanietoМедиумската писменост постои во формалното образование во Македонија, но таа недоволно застапена. Новата Стратегија за образование 2018-2025 не ја третира медиумската писменост како современ концепт за интеграција на медиумските содржини и поттикнување на критичкото размислување кај учениците, иако во документот доминира дигиталната писменост и употребата на информациско-компјутерски технологии. Постои волја за соработка меѓу Министерството за образование и наука, Бирото за развој на образованието и другите надлежни институции заедно со граѓанскиот сектор, академската и медиумската заедница да се направат напори за осовременување на наставните содржини во основното и средното образование со цел да е унапреди медиумската писменост.

konferencija za mediumska pismenost vo ili von obrazovanieto 2018Високата школа за новинарство и за односи со јавноста во партнерство со Институтот за различности од Лондон и дневниот весник „Нова Македонија“ организира конференцијата „Медиумската писменост во Македонија: во или вон образованието“ којашто ќе се одржи на 22 февруари (четврток) во хотел „Холидеј Ин“ во Скопје од 10.00 - 14.00 часот.

Како поефикасно да комуницираат со целните публики преку дигитални медиуми, како да го мерат влијанието кое го имаат преку социјалните мрежи и како да ги воочат различните потреби на различните платформи за дигитална комуникација. Ова беа темите покриени на дводневната обуката за претставници на граѓански организации која ја организираше Институтот за комуникациски студии на 8-9 февруари.