Проектната задача претставува реална професионална ситуација со која студентите ќе се соочат како идни стручни лица по корпоративни комуникации и односи со јавноста. Проектот опфаќа задачи и обврски што на студентите им ги задаваат реални надворешни клиенти. Проектот ги вклучува теоретското знаење и вештините стекнати по предметите што се изучуваат во првиот семестар.
Знаења и вештини
Преку проектот студентот ќе:
- се оспособи за тимска работа,
- може да анализира некој проблем,
- може да понуди решение за потребите на клиентот,
- може уверливо да го презентира готовиот производ.
Факти за предметот
Траење: еден месец на крајот од семестарот
Часови во недела: еден час неделно
Задачи: истражување, работа на терен, изработка на проектот и презентација
Предавач