Во предметот се изучува како управувањето со репутацијата креира диференцијација и конкурентска предност за компаниите што влијае на стратегиското позиционирање. Главниот фокус на предметот е насочен кон влијанијата кои за компаниите ги има доброто управување со репутацијата и тоа од мултидимензионален аспект: корисници, вработени, инвеститори, медиуми, финансиски аналитичари; и начините и методологијата за изградба на врвна репутација, потврдени низ практични примери.
Знаења и вештини
Предметот им овозможува на студентите:
- да стекнат знаење и да ја разберат потребата и суштината на добриот репутациски менаџмент
- да стекнат знаење на кој начин преку процесот на градење добра репутација на организациите ќе можат да придонесат кон остварување на конкурентска предност и постигнување деловен успех.
- да го применат процесот и главните чекори на градење на репутација.
Факти за предметот
Траење: еден семестар (септември-јануари)
Задачи: вежби и практични задачи
Литература
Charles J. Fombrun and Cees B.M. Van Riel, Fame & Fortune – How Successful Companies Build Winning Reputations, FT Prentice Hall, 2004
Предавач
доц. д-р Димитар Ковачевски