Предметот е вовед во темата на јавност, јавно мислење и јавна и масовна комуникација. Студентите ќе стекнат теоретско знаење и вештини за рабирање, толкување и анализа на процесот на формирање на јавното мислење, основите на политичкиот маркетинг и формулирање на политичката порака, функцијата на групите од интерес, како и психолошките и масовно комуникациските процеси кои стојат зад јавното мислење.
Знаења и вештини
Предметот им овозможува на студентите:
- да ги препознаат теориите на масовна комуникација во секојдневниот живот, општествените феномени и медиумските содржини и да го разоткријат процесот на формирање на јавното мислење.
- да стекнат знаење и разбирање за основните концепти на јавното мислење
- да препознаат, толкуваат и расчленат политички пораки, пропаганда и политички маркетинг воопшто.
Факти за предметот
Траење: еден семестар (февруари-јуни)
Задачи: вежби и практични задачи
Литература
Ричард Вест и Лин Х. Тарнер, Вовед во теоријата на комуникациите – Анализа и примена, Висока школа за новинарство и за односи со јавноста, Едиција ExLibris, 2011
Предавач
м-р Марко Трошановски