Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up
Студиска програма
Односи со јавноста

Предметот е вовед во темата на јавност, јавно мислење и јавна и масовна комуникација. Студентите ќе стекнат теоретско знаење и вештини за рабирање, толкување и анализа на процесот на формирање на јавното мислење, основите на политичкиот маркетинг и формулирање на политичката порака,  функцијата на групите од интерес, како и психолошките и масовно комуникациските процеси кои стојат зад јавното мислење.

Знаења и вештини

Предметот им овозможува на студентите:

  • да ги препознаат теориите на масовна комуникација во секојдневниот живот, општествените феномени и медиумските содржини и да го разоткријат процесот на формирање на јавното мислење.
  • да стекнат знаење и разбирање за основните концепти на јавното мислење
  • да препознаат, толкуваат и расчленат политички пораки, пропаганда и политички маркетинг воопшто.


Факти за предметот

Траење: еден семестар (февруари-јуни)
Задачи: вежби и практични задачи

Литература

Ричард Вест и Лин Х. Тарнер, Вовед во теоријата на комуникациите – Анализа и примена, Висока школа за новинарство и за односи со јавноста, Едиција ExLibris, 2011

Предавач

м-р Марко Трошановски