The experts of the School of Journalism and Public Relations involved in this Project worked on an analysis related to the role of media in promoting tolerance, understanding and cohesion between different groups in our society and in other multicultural societies. Some of the key findings were that there are numerous examples of reports which lack sensibility for the inter-ethnic, intercultural and inter-religious issues. These findings resulted from the qualitative interviews with editors, journalists and media owners or managers.
План за социјална кампања на Обединетите Нации во Македонија и комуникациска стратегија за „Факом“ ќе изработат студентите по односи со јавноста во наредниот месец.
Вкупно 80 студенти може да студираат наредната академска година на двете насоки на Високата школа: Новинарство и продукција и Корпоративни комуникации и односи со јавноста.
Студиите се одвиваат под менторство на предавачи од праксата и преку работа во медиуми, компании и институции.
Вториот број на првиот средношколски весник „Медиум“ излегува во понеделник. Новото гласило за тинејџери е заеднички проект на Високата школа и дневниот весник „Нова Македонија“ кој излегува како подлисток еднаш во месецот на осум страници.
Високата школа за новинарство и за односи со јавноста во вторник ќе ги промовира првите три учебници од својата едиција Ex libris.
Станува збор за значајни академски дела кои во голема мера го збогатуваат македонскиот научен фонд, кои се пред се наменети за студентите по новинарство и по односи со јавност, но и за сите оние професионалци кои сакаат да се надградуваат и дополнително да вложуваат во своето образование.
Новото гласило за тинејџери е заеднички проект на Високата школа за новинарство и за односи со јавноста и дневниот весник „Нова Македонија“ кој ќе излегува како подлисток еднаш во месецот на осум страници.