Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up
Вести

Студентите по односи со јавноста учествуваа во реализирањето на Медиумскиот ден за средношколците и изработија план за кризна комуникација за „ИНБОКС продукција“ како дел од семестралните проекти во изминатите два месеца.

Стравот од зборување пред публика е се уште еден од најголемите стравови, а луѓето ја создаваат својата перцепција за тоа кои сме и што правиме врз основа на сигурноста што ја покажуваме кога јавно зборуваме.

Моќта на радиото е во имагинацијата која преку етерот треба да создаде реални слики, приказни, муабети и да му се доближи на слушателот, да го привлече и задржи неговото внимание.

Учествувај на Медиумскиот ден за средношколци, што ќе се организира на 12-ти декември, и вклучи се во процесот на продукција во мејнстрим медиумите. Пријави се најдоцна до 8-ми декември (понеделник) на This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. и остави ги твоето име и презиме и контакт податоци.

Младите луѓе треба да бидат директно вклучени и самите да носат одлуки за решавање на општествените проблеми со кои се соочуваат. Тие треба да ги користат сите видови на медиуми, особено социјалните мрежи, за да ги изразат нивните мислења, да бидат гласни и да кажат каква е реалната состојба. Ова се некои од препораките за младински активизам кои пратениците Александар Николовски од ВМРО-ДПМНЕ и Нора Алити од ДУИ им ги пренесоа на стотина средношколци во Дискусијата за младински политики.

Јавната дипломатија придонесува во брендирањето и артикулирањето на идентитетот на една држава преку промовирање и одржување односи со различни неофицијални групи во странство. За ова последипломците на Институтот за комуникациски студии дискутираа со амбасадорот на Словенија Бранко Раковец, амбасадорот на Хрватска Златко Крамариќ и претставникот на Министерството за надворешни работи Љупчо Ѓорѓински.