Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up
Вести

Зајакнување на имиџот на корпоративниот бренд, продажбата на услугите и производите и општествената одговорност се дел од придобивките за компаниите од спонзорирањето на настани. Ова беше посочено при посетата на студентите на Секторот за спонзорство на „Т-Мобиле“.

Специјалистот за спонзорство Тања Чепиљугин Прпоска вели дека со финансиската поддршка се обезбедува пристап до специфични целни пазари и влијание врз потрошувачките ставови за брендот. Во текот на годината, „Т-Мобиле“ спонзорира многу спортски, културни и образовни настани што влијае неговите производи и услуги да асоцираат на посебен начин на живот.

Таа објасни дека успешните предлози треба да ги адресираат потребите и бенефициите на спонзорот, да вклучуваат проширена промоција на неговиот бренд и да ги минимизираат евентуалните ризици од спонзорството. Менаџерите на спонзорираните настани треба да обезбедат редовна комуникација, посветеност и доверба со спонзорите додека ги подготвуваат и спроведуваат активностите. По спроведување на настанот, треба да се осигура дека ветената медиумска покриеност е реализирана и дека настанот ги одразил потребите на спонзорот на пазарот.

Посетата се реализираше во рамки на предметот Менаџирање на настани и буџетирање.